A fogyasztói értékelések gyűjtésének, megjelenítésének alapelvei
1. Befolyásmentes értékelések
Az értékeléseket a fogyasztóktól mindennemű ellenérték (vásárlási kedvezmény, kupon) felajánlása nélkül gyűjtjük be.
2. A tényleges vásárlói minőség feltüntetése
Véleményt abban az esetben teszünk közzé, amennyiben a vélemény valós vásárlási esemény után született meg. A vélemény közzétételére nyitva tartott időszak a valós vásárlás megrendelési idejétől számított 1 naptári év.
3. Nem csak termék értékelés
Az értékelések nem minden esetben vonatkoznak magára a termékre, előfordulhat, hogy a webáruházunkat értékelik, különösen igaz ez a megkülönböztetés a kizárólag csillagok használatával, szöveges értékelő rész nélkül adott értékelésekre.
4. Az értékelések sokszínűsége
Nem válogatunk az értékelések között oly módon, hogy kizárólag a pozitív értékeléseket jelenítjük meg.
5. Valótlan értékelések tilalma
Szigorúan tilos a termékeink népszerűsítése érdekében valótlan fogyasztói értékelések vagy ajánlások beadása a rendszerünkbe és ezzel harmadik személyeket sem lehet megbízni.
6. Mikor törlünk értékeléseket?
Töröljük azokat a fogyasztói értékeléseket, amelyek az alábbi tilalmak bármelyikébe ütköznek:
· Tilos terméket/szolgáltatást reklámozni!
· Tilos harmadik fél szellemi tulajdonára vonatkozó információkat (például márkanevet, kereskedelmi nevet) megjeleníteni az értékelésben!
· Tilos fajgyűlölő, idegengyűlölő, obszcén, bántó, agresszív, fenyegető, félelemkeltő, gyűlöletkeltő hátrányosan megkülönböztető szavakat és személyiségi jogokat sértő szöveget használni az értékelésben!
· Tilos személyes adatokat (nevet, email címet, telefonszámot) megjeleníteni a fogyasztói értékelésben!
7. Az értékelést író fogyasztók figyelmébe
Az értékeléseket író fogyasztók figyelmét az alábbi ajánlások megfontolására kérjük:
· Az értékelés valós információkat tartalmazzon és korrekt módon segítse a többi fogyasztót a vásárlási döntésének meghozásakor.
· Az értékelés írja le az értékelt termék előnyeit/hibáit is. (technikai minőség, esztétikai megjelenés, stb.),
· Az értékelés tartalmazhatja a Felhasználó saját használatbeli tapasztalatait illetve a termékre vonatkozó fejlesztési javaslatait/ötleteit.
· A vélemény kizárólag a termékre vonatkozhat, és nem az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokra (házhozszállítás, a termék elérhetősége, stb.) vagy az eladókra.
8. Webáruházunk a fogyasztói értékeléseket az alábbi mód(ok)on gyűjti:
· Tényleges vásárlóktól emailes megkeresésünk alapján
A vásárlást (a termék feladását) követő 3 nap után webáruházunk emailben megkeresi az árut ténylegesen megvásárló fogyasztókat és felajánlja neki az adott áru értékelésének a lehetőségét.
Az értékelés beküldése önkéntes, a fogyasztó semmilyen anyagi vagy más előnyt nem szerez az értékelés beküldésével.
· Google vélemények
· Facebook vélemények