Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > Kezdőlap >

A fogyasztói értékelések gyűjtésének, megjelenítésének alapelvei

 

1.     Befolyásmentes értékelések

Az értékeléseket a fogyasztóktól mindennemű ellenérték (vásárlási kedvezmény, kupon) felajánlása nélkül gyűjtjük be.

 

2.     A tényleges vásárlói minőség feltüntetése

Véleményt abban az esetben teszünk közzé, amennyiben a vélemény valós vásárlási esemény után született meg. A vélemény közzétételére nyitva tartott időszak a valós vásárlás megrendelési idejétől számított 1 naptári év.

 

3.     Nem csak termék értékelés

Az értékelések nem minden esetben vonatkoznak magára a termékre, előfordulhat, hogy a webáruházunkat értékelik, különösen igaz ez a megkülönböztetés a kizárólag csillagok használatával, szöveges értékelő rész nélkül adott értékelésekre.

 

4.     Az értékelések sokszínűsége

Nem válogatunk az értékelések között oly módon, hogy kizárólag a pozitív értékeléseket jelenítjük meg.

 

5.     Valótlan értékelések tilalma

Szigorúan tilos a termékeink népszerűsítése érdekében valótlan fogyasztói értékelések vagy ajánlások beadása a rendszerünkbe és ezzel harmadik személyeket sem lehet megbízni.

 

6.     Mikor törlünk értékeléseket?

Töröljük azokat a fogyasztói értékeléseket, amelyek az alábbi tilalmak bármelyikébe ütköznek:

·       Tilos terméket/szolgáltatást reklámozni!

·       Tilos harmadik fél szellemi tulajdonára vonatkozó információkat (például márkanevet, kereskedelmi nevet) megjeleníteni az értékelésben!

·       Tilos fajgyűlölő, idegengyűlölő, obszcén, bántó, agresszív, fenyegető, félelemkeltő, gyűlöletkeltő hátrányosan megkülönböztető szavakat és személyiségi jogokat sértő szöveget használni az értékelésben!

·       Tilos személyes adatokat (nevet, email címet, telefonszámot) megjeleníteni a fogyasztói értékelésben!

 

 

 

7.    Az értékelést író fogyasztók figyelmébe

Az értékeléseket író fogyasztók figyelmét az alábbi ajánlások megfontolására kérjük:

·    Az értékelés valós információkat tartalmazzon és korrekt módon segítse a többi fogyasztót a vásárlási döntésének meghozásakor.

·    Az értékelés írja le az értékelt termék előnyeit/hibáit is. (technikai minőség, esztétikai megjelenés, stb.),

·    Az értékelés tartalmazhatja a Felhasználó saját használatbeli tapasztalatait illetve a termékre vonatkozó fejlesztési javaslatait/ötleteit.

·    A vélemény kizárólag a termékre vonatkozhat, és nem az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokra (házhozszállítás, a termék elérhetősége, stb.) vagy az eladókra.

 

8.     Webáruházunk a fogyasztói értékeléseket az alábbi mód(ok)on gyűjti:

 

·       Tényleges vásárlóktól emailes megkeresésünk alapján

A vásárlást (a termék feladását) követő 3 nap után webáruházunk emailben megkeresi az árut ténylegesen megvásárló fogyasztókat és felajánlja neki az adott áru értékelésének a lehetőségét.

Az értékelés beküldése önkéntes, a fogyasztó semmilyen anyagi vagy más előnyt nem szerez az értékelés beküldésével.
 

·       Google vélemények

·       Facebook vélemények